Valencià / Castellano  ·  TEL. 961 329 017 · EMAIL escuela2@escuela2.es

L'ESCOLA

HISTORIA

Escuela 2 no sempre ha sigut Escuela 2. Al principi érem una escola infantil que no s'assemblava en res al que és ara

Els antecedents de la nostra escola es remunten a 1965 amb la creació de la guarderia "L'Àngel de la Guarda" per part de la família Cervellera. En 1983 va començar la marxa del que hui és Escuela 2.

D'ON VENIM

Al llarg de la història són moltes les teories de l'aprenentatge que han anat sorgint i orientant a l'escola com a institució i com a protagonista social en la seua tasca d'educar. A la fi del segle XIX sorgeix un moviment pedagògic en tota Europa dit "L'Escola Nova" que critica l'escola tradicional, per autoritària i per estar basada en la instrucció i memorització. Els defensors d'aquest moviment pedagògic proposaven una escola activa, lúdica i centrada en els interessos dels xiquets i xiquetes com a persones, el contacte amb la natura i l'aprenentatge per a la vida.