Valenciŕ / Castellano  ·  TEL. 961 329 017 · EMAIL escuela2@escuela2.es

CLUB VOLEIBOL ESCUELA 2 - LA CANYADA

15-10-2023

Per al nostre desenvolupament és fonamental la col·laboració i aportació de l'Ajuntament de Paterna, amb el qual tenim subscrit un conveni de col·laboració que ens aporta ajudes econòmiques i la instal·lació del pavelló, entre d'altres.

Enguany hem rebut la quantitat de 976,37 euros per al Projecte Esportiu de la temporada 2023-2024

Seguim donant continuïtat a l'activitat esportiva escolar posant a l'abast de les xiques la possibilitat de practicar voleibol en el Club Voleibol Escuela 2 – La Canyada.

Entrenem al pavelló La Canyada i participem als Jocs Esportius en la competició d'Iniciació al Rendiment que organitza la Conselleria de Cultura i Esport amb la Federació de Voleibol de la Comunitat Valenciana, i a la competició autonòmica que organitza la pròpia Federació.

Xarxes socials:

Arxius d'interčs