Valencià / Castellano  ·  TEL. 961 329 017 · EMAIL escuela2@escuela2.es

TALLERS diverintensius per a Secundària

Per a xics i xiques de 6é de Primària i ESO
Del 3 al 21 de Juliol

Durant 3 setmanes es proposen dues activitats “divertintensives” que podeu triar independentment, o passar el matí amb nosaltres participant en tot.  Cada setmana és un bloc. (També hi ha l’opció de dinar ací i gaudir de la cuina casolana d’Escuela2).

FUNNY ENGLISH, de 9 a 11h del matí

Perquè pugues millorar el teu nivell d’anglès amb activitats molt dinàmiques i participatives. Els nostres projectes temàtics de ciència, cinema i art són la manera més divertida de posar en pràctica el teu speaking i desenvolupar totes les teues habilitats comunicatives.

Tots els dies, 2 hores d’ immersió lingüística, 100% en anglès, 100% creatiu.

A càrrec de l’acadèmia INTERLAND

La programació és molt diversa i inclou diferents tipus d'activitats enfocades a treballar les quatre habilitats necessàries per a l'adquisició d'una llengua: listening, speaking, reading y writing, amb un especial enfocament en la comunicació verbal,  el treball en equip…i en la diversió.

CAPOEIRA i PERCUSIÓ AFRICANA, de 11´30 a 13’30h

Esport, joc, lluita, ball, defensa personal, comunitat… La capoeira es una disciplina integral que et prepara per a estar en forma i conèixer el teu cos, para compartir valors d’igualtat, llibertat i disciplina.

Amb la capoeira milloraràs la teua força i coordinació, la teua resistència i agilitat, i ho faràs amb moviments diferents i reptes constants.

Vine a aprendre tècniques bàsiques de Capoeira: puntades, defensa, colps, esquives i acrobàcies bàsiques junt a capoeiristes del grup Iandê. Aprendrem cóm interactuar e improvisar en la roda (en el joc), amb creativitat i diàleg de moviments.

Ho farem junt a tècniques bàsiques de música de Capoeira coneixent també els instruments i la seua musicalitat, així com les lletres en portuguès de les seves cançons. Ens centrarem en la percussió africana amb instruments com el berimbau, l’atabaque i el pandero, entre d’altres.

Escuela2 està  al C/578, núm. 2, 46182 La Canyada (València), un lloc que gaudeix d'excel·lents instal·lacions i una ampli espai obert que ens permet dur a terme activitats a l'aire lliure, refrescants tallers aquàtics o tot tipus de jocs amb els quals gaudir de l'estiu.